Jeugdleden

Voor jeugdleden tussen 8 en 12 jaar
Voor de jeugd tussen de 8 en 12 jaar is er een aparte competitie in het leven geroepen. Zij schieten onder begeleiding met de lichtere knikloopgeweren en er wordt alleen staand geschoten. Het geweer ligt dan op een verhoging zodat er veel meer controle en beheersing mogelijk is. Het is een leuke introductie tot de schietsport en een goede voorbereiding voor de officiële discipline van het knielend luchtgeweer schieten met de zwaardere en meer trefzekere luchtgeweren. Mail naar info@svgeneraaljoubert.nl wanneer je het schieten wil uitproberen. We nodigen jou en je ouders dan uit om een aantal kaarten gratis te schieten om te zien of je het leuk vindt. Als dat zo is, dan krijg je een aanmeldformulier mee, dat je met één van je ouders invult.

Voor jeugdleden vanaf 12 jaar

Ben je tussen de 12 en de 18 jaar, dan kun je jeugdlid worden en schiet je de discipline Knielend luchtgeweer 10 meter. Als je het schieten een keer wil uitproberen, stuur dan een e-mailbericht naar info@svgeneraaljoubert.nl.
We nemen dan contact met je op voor een eerste introductie op een zaterdagmiddag. Het is daarbij geen probleem als je ouders meekomen. Je kan dan een aantal kaarten, onder begeleiding van een instructeur, gratis schieten om zo te kijken of het schieten je leuk lijkt. Als dat zo is, dan krijg je een aanmeldformulier mee, dat je met één van je ouders invult.
Wordt je 16 jaar of ben je ouder dan 16 en wil je lid worden, dan zal je eerst bij het gemeentehuis van je woonplaats een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) moeten aanvragen en krijgen om lid te kunnen worden.

Inschrijfgelden en contributie
Zie lidmaatschap.

Deze bedragen zijn exclusief de borg van € 15,00 voor de keytag om toegang te krijgen tot het gebouw.

* Word je lid in het jaar dat je 16 of ouder wordt, dan is een Verklaring omtrent gedrag (VOG) noodzakelijk. De kosten voor een VOG zijn ongeveer € 35,00. De aanschaf van een VOG is eenmalig. Word je 16(en ouder), en was je op of voor je 15e jaar al lid van sv. Generaal Joubert, dan is er geen VOG nodig om lid te blijven.

Prijzen zijn onder voorbehoud. Naast deze gelden betaal je een bedrag per schietkaart. De hoogte van dit bedrag verschilt per discipline.

Luchtgeweer knielend 2 Gen. JoubertLuchtgeweer knielend Gen. Joubert